Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Jadwiga Flis
Telefon
15 8752215
Stanowiska
sekretarz gminy
Godziny przyjęć:

 

 

 

poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7.30. – 15.30, wtorek  8.00 – 16.00. pok. 16 c

 

 

 

Obowiązki:

 

 

 

  1. Zadania ogólne kierowników Referatów:

1)   Kierownicy Referatów:

a)    kierują pracą podporządkowanych komórek organizacyjnych,

b)   ponoszą odpowiedzialność przed Wójtem za prawidłową organizację i skuteczną realizację zadań objętych zakresem działania Referatu oraz wykonywanie zarządzeń, decyzji i poleceń kierownictwa Urzędu;

2)   do podstawowych zadań i obowiązków kierowników Referatów należy
w szczególności:

a)    zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań Referatu, przede wszystkim w zakresie kompletności i prawidłowości obsługi interesantów, w tym opracowanie procedur załatwiania spraw w kierowanej komórce,

b)   inicjowanie działań zapewniających właściwe funkcjonowanie w zakresie zadań Referatu, określonych dziedzin życia społecznego i gospodarczego Gminy,

c)    kształtowanie u podległych pracowników postaw sumienności, dbałości o pracę
i wysoką jej jakość, zaangażowanie w pracy ze szczególnym uwzględnieniem dobra Gminy i jej mieszkańców,

d)   udział w ustalaniu zakresu czynności, zadań i odpowiedzialności dla podległych pracowników z uwzględnieniem sprawowanego nadzoru wynikającego z § 12 niniejszego Regulaminu,

e)    usprawnianie organizacji, metod i form pracy kierowanego Referatu oraz współdziałanie w tym zakresie doskonalenia zawodowego pracowników z Sekretarzem,

f)    dokonywanie analizy kosztów, realizacji poszczególnych zadań,

g)   współdziałanie ze Skarbnikiem przy przygotowaniu projektu budżetu Gminy i planu finansowego Urzędu oraz ich realizacji w zakresie działania Referatu zgodnie
z obowiązującymi przepisami szczególnymi,

h)   opracowywanie informacji, analiz, opinii i sprawozdań w zakresie realizacji zadań powierzonych do realizacji przez Referat,

i)     realizacja zadań kontroli zarządczej w ramach Referatu,

j)     kreowanie polityki informacyjnej oraz promocji Gminy,

k)   inicjowanie, przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów dla potrzeb Rady.

 

 

 

Sekretarz Gminy Dzwola
Godziny przyjęć:

 

poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7.30. – 15.30, wtorek  8.00 – 16.00.

pokój nr 16 c

Obowiązki:

 

 

 

1)   zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu;

2)   realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;

3)   opracowywanie aktualizacji Statutu Gminy;

4)   opracowywanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i towarzyszących mu zarządzeń wewnętrznych;

5)   opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy w Urzędzie oraz bieżąca ich aktualizacja;

6)   sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy;

7)   opracowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania w Urzędzie;

8)   sprawowanie nadzoru nad prowadzaniem spraw kadrowych pracowników Urzędu
i kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych;

9)   prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;

10)   organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników;

11)   prowadzenie ewidencji wydawanych przez Wójta pełnomocnictw / upoważnień;

12)   prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury;

13)   przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;

14)   opiniowanie godzin pracy aptek na terenie Gminy;

15)   przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy – staże, roboty publiczne, prace interwencyjne;

16)   sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi;

17)   współdziałanie z innymi jednostkami administracji publicznej w szczególności: GUS, PFRON, KBW;

18)   przekazywanie informacji do PFRON o liczbie osób zatrudnionych w Urzędzie oraz składanie stosownych deklaracji;

19)   zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, (KPA, instrukcja kancelaryjna) i innymi w zakresie pracy Urzędu, współpraca z Radcą Prawnym;

20)   pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. wyborów – Urzędnika Wyborczego;

21)   wykonywanie  zadań związanych z organizacją wyborów: do Sejmu RP i Senatu RP, Prezydenta RP, do Parlamentu Europejskiego, do organów stanowiących JST, wójtów oraz spisów;

22)   prowadzenie Zbioru Aktów Prawa Miejscowego;

23)   przekształcanie uchwał Rady Gminy do formatu XML i przekazywanie do publikacji
w Dzienniku Urzędowym;

24)   koordynowanie prac związanych z wyborami do jednostek pomocniczych Gminy;

25)   opracowywanie aktualizacji Statutów jednostek pomocniczych Gminy;

26)   nadzorowanie rzetelnego, terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli;

27)   nadzorowanie właściwego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki;

28)   przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników;

29)   prowadzenie spraw w zakresie służby przygotowawczej w urzędzie;

30)   przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu;

31)   prowadzenie książki kontroli;

32)   wykonywania kontroli zarządczej w ramach obszarów powierzonych w zakresie obowiązków;

33)   gromadzenie materiałów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych;

34)   przygotowanie projektu uchwał lub zarządzeń w zakresie zakładania, przekształcania
i likwidowania jednostek organizacyjnych Gminy;

35)   nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;

36)   nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz wszelkich informacji publicznych;

37)   nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu;

38)   sprawowanie nadzoru i kierowanie pracą Referatu Administracyjnego;

39)   sporządzanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy;

40)   współpraca z Przewodniczącym Rady Gminy w sprawach związanych z składaniem oświadczeń majątkowych;

41)   prowadzenie dokumentacji związanej z oświadczeniami majątkowymi, składanymi przez radnych i inne osoby zobowiązane ustawą o samorządzie gminnym;

42)   bieżąca obsługa elektronicznej skrytki ePUAP;

43)   aktualizacja strony internetowej Gminy Dzwola oraz BIP;

44)   opracowanie lub zlecanie opracowania materiałów promocyjnych Gminy;

45)   w przypadku nieobecności sekretarza zastępstwo ustala Wójt;

46)   z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)   wykonywanie czynności zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu Gminy Dzwola
i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

b)  dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu Gminy
i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym do wydawania poleceń służbowych, udzielania urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych,

c)   wydawanie decyzji, zaświadczeń, postanowień z zakresu podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego, podatku leśnego, zwrot podatku akcyzowego,

d)  zawieranie umów o udzielenie pożyczki z ZFŚS,

e)   zawieranie umów i zaciąganie zobowiązań w ramach bieżącej obsługi technicznej
i materiałowej Urzędu Gminy oraz w zakresie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,

f)   zatwierdzania do wypłaty list ze świadczeń rodzinnych,

g)  zatwierdzania do wypłaty list z funduszu alimentacyjnego,

h)  poświadczanie własnoręczności podpisu oraz poświadczania pozostawania osoby przy życiu lub
w określonym miejscu,

i)    poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem,

j)    wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,

k)  wykonywanie wszelkich zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji Urzędu,

l)    przetwarzanie danych osobowych,

m) odbioru i pokwitowania przesyłek pocztowych,

n)  sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania,o)  dokonywania czynności o których mowa w art. 26 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.

 

 

 

Sekretarz Gminy
Godziny przyjęć:

7.30-15.30, pokój nr 16

kadencja VIII [2018-2024]
Sekretarz
Sekretarz Gminy
Email
Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie za rok 2022
Stanowisko: Sekretarz
Opis: Oświadczenie majątkowe złożone w terminie do 30 kwietnia 2023 r. wg stanu na dzień 31.12.2022 r.
Oświadczenie za rok 2019
Stanowisko: Sekretarz
Opis: Oświadczenie majątkowe złożone w terminie do 30 kwietnia 2020 r. wg stanu na dzień 31.12.2019 r.