Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

Sekretarz Gminy

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Jadwiga Flis Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:15 8752215
Email:
Godziny przyjęć:

7.30-15.30, pokój nr 16


Obowiązki:

 

1.        Zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu.

2.        Realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi.

3.        Opracowywanie aktualizacji Statutu Gminy.

4.        Opracowywanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i towarzyszących mu zarządzeń wewnętrznych.

5.        Opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy w Urzędzie oraz bieżąca ich aktualizacja.

6.        Sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy.

7.        Opracowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania w Urzędzie.

8.        Sprawowanie nadzoru nad prowadzaniem spraw kadrowych pracowników Urzędu
i kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych.

9.        Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie.

10.    Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.

11.    Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.

12.    Prowadzenie ewidencji wydawanych przez Wójta pełnomocnictw / upoważnień.

13.    Prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury.

14.    Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

15.    Opiniowanie godzin pracy aptek na terenie Gminy.

16.    Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy – staże, roboty publiczne, prace interwencyjne, praktyki.

17.    Sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi.

18.    Współdziałanie z innymi jednostkami administracji publicznej w szczególności: GUS, PEFRON, KBW.

19.    Zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, (KPA, instrukcja kancelaryjna) i innymi w zakresie pracy Urzędu.

20.    Nadzorowanie rzetelnego, terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli.

21.    Koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendów oraz spisów.

22.    Nadzorowanie właściwego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki.

23.    Przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników.

24.    Prowadzenie spraw w zakresie służby przygotowawczej w urzędzie.

25.    Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu.

26.    Gromadzenie materiałów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych.

27.    Przygotowanie projektu uchwał lub zarządzeń w zakresie zakładania, przekształcania
i likwidowania jednostek organizacyjnych Gminy.

28.    Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.

29.    Prenumerata czasopism i publikacji niezbędnych w Urzędzie.

30.    Prowadzenie działalności socjalnej dla pracowników Urzędu.

31.    Bieżące informowanie pracowników o zmianach w przepisach prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim.

32.    Nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz wszelkich informacji publicznych.

33.    Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu.

34.    Sprawowanie nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie.

35.    Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych.

36.    Wydawanie zaświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie badań lekarskich i psychologicznych kierowcom jednostek OSP.

37.    Bieżąca współpraca z Komendantem Gminnym OSP, Komendantem Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendantem Policji.

 

 

0 1
Jadwiga Flis Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:15 8752215
Email:
Obowiązki:1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu. 2. Realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Opracowywanie aktualizacji Statutu Gminy. 4. Opracowywanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i towarzyszących mu zarządzeń wewnętrznych. 5. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy w Urzędzie oraz bieżąca ich aktualizacja. 6. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy. 7. Opracowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania w Urzędzie. 8. Sprawowanie nadzoru nad prowadzaniem spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych. 9. Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie. 10. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników. 11. Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników. 12. Prowadzenie ewidencji wydawanych przez Wójta pełnomocnictw / upoważnień. 13. Prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury. 14. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy. 15. Opiniowanie godzin pracy aptek na terenie Gminy. 16. Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy – staże, roboty publiczne, prace interwencyjne, praktyki. 17. Sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi. 18. Współdziałanie z innymi jednostkami administracji publicznej w szczególności: GUS, PEFRON, KBW. 19. Zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, (KPA, instrukcja kancelaryjna) i innymi w zakresie pracy Urzędu. 20. Nadzorowanie rzetelnego, terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli. 21. Koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendów oraz spisów. 22. Nadzorowanie właściwego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki. 23. Przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników. 24. Prowadzenie spraw w zakresie służby przygotowawczej w urzędzie. 25. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu. 26. Gromadzenie materiałów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych. 27. Przygotowanie projektu uchwał lub zarządzeń w zakresie zakładania, przekształcania i likwidowania jednostek organizacyjnych Gminy. 28. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej. 29. Prenumerata czasopism i publikacji niezbędnych w Urzędzie. 30. Prowadzenie działalności socjalnej dla pracowników Urzędu. 31. Bieżące informowanie pracowników o zmianach w przepisach prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim. 32. Nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz wszelkich informacji publicznych. 33. Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu. 34. Sprawowanie nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie. 35. Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych. 36. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie badań lekarskich i psychologicznych kierowcom jednostek OSP. 37. Bieżąca współpraca z Komendantem Gminnym OSP, Komendantem Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendantem Policji.
112 2
Jadwiga Flis Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:15 8752215
Email:
Obowiązki:1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu. 2. Realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Opracowywanie aktualizacji Statutu Gminy. 4. Opracowywanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i towarzyszących mu zarządzeń wewnętrznych. 5. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy w Urzędzie oraz bieżąca ich aktualizacja. 6. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy. 7. Opracowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania w Urzędzie. 8. Sprawowanie nadzoru nad prowadzaniem spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych. 9. Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie. 10. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników. 11. Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników. 12. Prowadzenie ewidencji wydawanych przez Wójta pełnomocnictw / upoważnień. 13. Prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury. 14. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy. 15. Opiniowanie godzin pracy aptek na terenie Gminy. 16. Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy – staże, roboty publiczne, prace interwencyjne, praktyki. 17. Sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi. 18. Współdziałanie z innymi jednostkami administracji publicznej w szczególności: GUS, PEFRON, KBW. 19. Zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, (KPA, instrukcja kancelaryjna) i innymi w zakresie pracy Urzędu. 20. Nadzorowanie rzetelnego, terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli. 21. Koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendów oraz spisów. 22. Nadzorowanie właściwego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki. 23. Przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników. 24. Prowadzenie spraw w zakresie służby przygotowawczej w urzędzie. 25. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu. 26. Gromadzenie materiałów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych. 27. Przygotowanie projektu uchwał lub zarządzeń w zakresie zakładania, przekształcania i likwidowania jednostek organizacyjnych Gminy. 28. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej. 29. Prenumerata czasopism i publikacji niezbędnych w Urzędzie. 30. Prowadzenie działalności socjalnej dla pracowników Urzędu. 31. Bieżące informowanie pracowników o zmianach w przepisach prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim. 32. Nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz wszelkich informacji publicznych. 33. Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu. 34. Sprawowanie nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie. 35. Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych. 36. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie badań lekarskich i psychologicznych kierowcom jednostek OSP. 37. Bieżąca współpraca z Komendantem Gminnym OSP, Komendantem Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendantem Policji.
111 3
Jadwiga Flis Stanowisko:Sekretarz
Telefon:15 8752215
Email:
Obowiązki:
  1. zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu, w tym: sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy;
  2. realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
  3. opracowywanie i aktualizacji projektów Statutu Gminy;
  4. opracowywanie i aktualizacji projektów Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i towarzyszących mu zarządzeń wewnętrznych, w tym: projektów regulaminów pracy i wynagradzania w Urzędzie;
  5. opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy w Urzędzie oraz bieżąca ich aktualizacja;
  6. sprawowanie nadzoru nad prowadzaniem spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych;
  7. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
    w tym: organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników;
  8. prowadzenie ewidencji wydawanych przez Wójta pełnomocnictw / upoważnień;
  9. kierowanie zadaniami w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w tym: sprawowanie nadzoru oraz koordynacja przygotowania i wykonywania zadań;
  10. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  11. prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury, w tym wydawanie odpisów;
  12. opiniowanie godzin pracy aptek na terenie Gminy;
  13. przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy – staże, roboty publiczne, prace interwencyjne;
  14. sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi;
  15. koordynowanie współpracy gminy z innymi jednostkami w tym z zagranicy;
  16. przekazywanie informacji do PFRON o liczbie osób zatrudnionych w Urzędzie oraz składanie stosownych informacji lub deklaracji;
  17. przygotowywanie materiałów informacyjnych, zgodnie z właściwością merytoryczną
    i wykonywanym zakresem czynności, ze stanowiska pracy dotyczących Raportu o stanie Gminy;
  18. wykonywanie zadań związanych z organizacją wyborów: do Sejmu RP i Senatu RP, Prezydenta RP, do Parlamentu Europejskiego, do organów stanowiących JST, wójtów, współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym;
  19. prowadzenie Zbioru Aktów Prawa Miejscowego;
  20. przekształcanie uchwał Rady Gminy do formatu XML i przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym oraz do odpowiednich organów nadzoru;
  21. koordynowanie prac związanych z wyborami do jednostek pomocniczych Gminy;
  22. opracowywanie aktualizacji Statutów jednostek pomocniczych Gminy;
  23. nadzorowanie rzetelnego, terminowego, zgodnego z prawem załatwiania spraw obywateli;
  24. sporządzanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy;
  25. organizowanie i przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze lub kierownicze
    w Urzędzie;
  26. przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników;
  27. prowadzenie spraw w zakresie służby przygotowawczej w urzędzie;
  28. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy Urzędu;
  29. prowadzenie książki kontroli;
  30. wykonywania kontroli zarządczej w ramach obszarów wynikających z karty zadań;
  31. prowadzenie kontroli wewnętrznej oraz udział w przeprowadzanych czynnościach audytu wewnętrznego;
  32. nadzorowanie w zakresie prowadzenia i gromadzenia dokumentacji kontroli zewnętrznych oraz zapewnienie terminowej realizacji wniosków pokontrolnych;
  33. przygotowanie projektu uchwał lub zarządzeń w zakresie zakładania, przekształcania
    i likwidowania jednostek organizacyjnych Gminy;
  34. nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej oraz elektronicznym obiegiem dokumentów,
    w tym: pełnienie roli administratora skrzynki Doręczeń oraz zarządzanie skrzynką Doręczeń;
  35. pełnienie roli administratora skrzynki podawczej (ESP) oraz zapewnienia właściwego funkcjonowanie na elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
  36. potwierdzanie wniosków o profil zaufany, w tym: pełnienie roli Administratora Podmiotu Publicznego;
  37. pełnienie roli administratora lokalnego w Portalu Usług Elektronicznych w tym, posiadanie dostępu,
    do Centralnego Rejestru Pełnomocnictw Ogólnych (PUE CRPO).
  38. nadzór nad mieniem Urzędu i inwentaryzacją wyposażenia Urzędu;
  39. sprawowanie nadzoru i kierowanie pracą Referatu Administracyjnego oraz Referatu Oświaty
    i Wychowania;
  40. współpraca z Przewodniczącym Rady Gminy w sprawach związanych z składaniem oświadczeń majątkowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z oświadczeniami majątkowymi, składanymi przez radnych i inne osoby zobowiązane ustawą o samorządzie gminnym do wójta gminy;
  41. aktualizacja strony internetowej Gminy Dzwola oraz BIP;
  42. opracowanie lub zlecanie opracowania materiałów promocyjnych Gminy;
  43. wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z imiennym upoważnieniem Wójta.
832 4
Jadwiga Flis Stanowisko:Sekretarz Gminy Dzwola
Telefon:15 8752215
Email:
1070 5