Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
1) w zakresie gospodarki przestrzennej:
a) kształtowanie przestrzeni gminy w zakresie architektury, ładu przestrzennego i urbanistyki poprzez ustalanie potrzeb, zakresów programów dotyczących przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenów gminy,
b) prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
c) prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) prowadzenie procedur związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:
- współpraca z osobą uprawnioną w zakresie analiz urbanistycznych i przygotowywania projektów decyzji,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji
o wskazaniach lokalizacyjnych oraz zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach decyzji określonych przepisami o ochronie środowiska,
e) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki,
f) współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,
g) opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi;
2) w zakresie gospodarowania nieruchomościami i polityką przestrzenną Gminy:
a) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,
b) przyjmowanie wniosków o rozgraniczenie i przygotowywanie postanowień o wszczęciu postępowania,
c) przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia nieruchomości lub umorzeniu postępowania,
d) przesyłanie dokumentacji do Sądu;
3) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości oraz numeracji nieruchomości;
4) prowadzenie systemu teleinformatycznego do ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
5) zadania wynikające z ustawy krajobrazowej:
a) ustalanie zasad lokalizacji reklam,
b) zapewnie estetycznej przestrzeni publicznej,
6) prowadzenie procedury związanej z odrolnieniem gruntów pod inwestycje;
7) prowadzenie postępowań dotyczących aktów własności ziemi w tym prostowanie omyłek pisarskich,
8) regulowanie stanu prawnego wspólnot gruntowych;
9) w zakresie prawa wodnego:
a) prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji zatwierdzających ugodę właścicieli gruntów w sprawie zmiany stanu wody na gruncie;
b) prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom w przypadku gdy zmiana stanu wody na gruncie szkodliwie wpływa na grunty sąsiednie;
10) z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:
a) przetwarzanie danych osobowych;