Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Wojciech Król
Stanowiska
stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Obowiązki:

 

1)   w zakresie gospodarki przestrzennej:

a)   kształtowanie przestrzeni gminy w zakresie architektury, ładu przestrzennego i urbanistyki poprzez ustalanie potrzeb, zakresów programów dotyczących przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenów gminy,

b)  prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,

c)   prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

d)  prowadzenie procedur związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:

- współpraca z osobą uprawnioną w zakresie analiz urbanistycznych i przygotowywania projektów  decyzji,

- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji
o wskazaniach lokalizacyjnych oraz zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach decyzji określonych przepisami o ochronie środowiska,

e)   wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki,

f)   współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,

g)  opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi;

2)   w zakresie gospodarowania nieruchomościami i polityką przestrzenną Gminy:

a)   prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,

b)  przyjmowanie wniosków o rozgraniczenie i przygotowywanie postanowień o wszczęciu postępowania,

c)   przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia nieruchomości lub umorzeniu postępowania,

d)  przesyłanie dokumentacji do Sądu;

3)   prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości oraz numeracji nieruchomości;

4)   prowadzenie systemu teleinformatycznego do ewidencji miejscowości, ulic i adresów;

5)   zadania wynikające z ustawy krajobrazowej:

a)   ustalanie zasad lokalizacji reklam,

b)  zapewnie estetycznej przestrzeni publicznej,

6)   prowadzenie procedury związanej z odrolnieniem  gruntów pod inwestycje;

7)   prowadzenie postępowań dotyczących aktów własności ziemi w tym prostowanie omyłek pisarskich,

8)   regulowanie stanu prawnego wspólnot gruntowych;

9)   w zakresie prawa wodnego:

a)   prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji zatwierdzających ugodę właścicieli gruntów w sprawie zmiany stanu wody na gruncie;

b)  prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom w przypadku gdy zmiana stanu wody na gruncie szkodliwie wpływa na grunty sąsiednie;

10)   z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)                     przetwarzanie danych osobowych;

Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej