Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
stanowisko ds. gospodarki przestrzennej

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Obowiązki:

 

1)   w zakresie gospodarki przestrzennej:

a)   kształtowanie przestrzeni gminy w zakresie architektury, ładu przestrzennego i urbanistyki poprzez ustalanie potrzeb, zakresów programów dotyczących przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenów gminy,

b)  prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,

c)   prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

d)  prowadzenie procedur związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:

- współpraca z osobą uprawnioną w zakresie analiz urbanistycznych i przygotowywania projektów  decyzji,

- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji
o wskazaniach lokalizacyjnych oraz zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach decyzji określonych przepisami o ochronie środowiska,

e)   wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki,

f)   współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,

g)  opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi;

2)   w zakresie gospodarowania nieruchomościami i polityką przestrzenną Gminy:

a)   prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,

b)  przyjmowanie wniosków o rozgraniczenie i przygotowywanie postanowień o wszczęciu postępowania,

c)   przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia nieruchomości lub umorzeniu postępowania,

d)  przesyłanie dokumentacji do Sądu;

3)   prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości oraz numeracji nieruchomości;

4)   prowadzenie systemu teleinformatycznego do ewidencji miejscowości, ulic i adresów;

5)   zadania wynikające z ustawy krajobrazowej:

a)   ustalanie zasad lokalizacji reklam,

b)  zapewnie estetycznej przestrzeni publicznej,

6)   prowadzenie procedury związanej z odrolnieniem  gruntów pod inwestycje;

7)   prowadzenie postępowań dotyczących aktów własności ziemi w tym prostowanie omyłek pisarskich,

8)   regulowanie stanu prawnego wspólnot gruntowych;

9)   w zakresie prawa wodnego:

a)   prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji zatwierdzających ugodę właścicieli gruntów w sprawie zmiany stanu wody na gruncie;

b)  prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie projektu decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom w przypadku gdy zmiana stanu wody na gruncie szkodliwie wpływa na grunty sąsiednie;

10)   z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)                     przetwarzanie danych osobowych;


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Flis Jadwiga
Data wytworzenia informacji:
2016-08-01
Osoba wprowadzająca informację:
Flis Jadwiga
Dodano do BIP dnia:
2016-09-15