Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i kadr

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i kadr
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-11-29
Obowiązki:

w zakresie zadań stanowiska ds. obsługi Rady Gminy i kadr należy
w szczególności:

a)      w zakresie obsługi Rady Gminy:

- prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady, Przewodniczącego Rady, oraz Komisji,

- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady oraz jej Komisji,

- przyjmowanie, nadawanie biegu i kontrola załatwiania wniosków ogólnospołecznych, interpelacji radnych, wniosków komisji Rady kierowanych do Urzędu i Wójta,

- sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady,

- przesyłanie uchwał podjętych przez Radę do jednostek nadzorujących,

- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy oraz ich udostępnianie,

- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady oraz nadzór nad publikacją w BIP,

b)      sporządzanie zawiadomień o reklamowaniu z urzędu, dotyczących radnych,

c)      prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydanych przez Wójta,

d)      przygotowanie i przeprowadzenie wyborów do ławników sądowych,

e)      przeprowadzanie wyborów do organów pomocniczych Gminy:

              - przygotowanie wyborów,

              - prowadzenie dokumentacji z wyborów,

              - organizowanie i obsługa narad z sołtysami,

- przekazywanie wniosków mieszkańców do rozpatrzenia przez odpowiednie organy,

f)       przygotowywanie od strony kancelaryjno – biurowej zebrań wiejskich,

g)      opieka i nadzór nad miejscami cmentarnictwa wojennego,

h)      prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia:

- realizacja polityki zdrowotnej na terenie Gminy,

- współpraca z Zakładami Opieki Zdrowotnej,

- przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych,

i)       prowadzenie spraw kadrowych, w tym m.in.:

- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy za wyjątkiem Dyrektorów Szkół,

- nadzór nad wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych,

- przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

- ewidencja czasu pracy pracowników,

- prowadzenie ewidencji urlopów okolicznościowych, bezpłatnych, wychowawczych oraz zwolnień lekarskich,

- prowadzenie rejestru wypadków przy pracy,

- opracowywanie sprawozdawczości GUS o stanie zatrudnienia,

- kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,

j)       realizacja zadań w zakresie bhp i ppoż.  Urzędu w tym:

- współpraca z specjalistą do pełnienia służby bezpieczeństwa i higieny pracy
w zakresie badań okresowych i szkoleń,

- współpraca z specjalistą ochrony przeciwpożarowej,

k)      prowadzenie ewidencji kierowców - mechaników jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,

l)       w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

- przyjmowanie materiałów do archiwum z komórek organizacyjnych,

- opracowywanie przyjętych materiałów,

- prowadzenie ewidencji akt niearchiwalnych i archiwalnych oraz zabezpieczanie,

- brakowanie akt kategorii B,

- współpraca z Archiwum Państwowym


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i gospodarki mieniem
Okres obejmowania stanowiska:
do 2016-11-28
Obowiązki:

 

1)  w zakresie obsługi Rady Gminy:

a)     prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady, Przewodniczącego Rady, oraz Komisji,

b)    podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń
i spotkań Rady oraz jej Komisji,

c)     przyjmowanie, nadawanie biegu i kontrola załatwiania wniosków ogólnospołecznych, interpelacji radnych, wniosków komisji Rady kierowanych do Urzędu i Wójta,

d)    sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady,

e)     przesyłanie uchwał podjętych przez Radę do jednostek nadzorujących,

f)     prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy oraz ich udostępnianie,

g)    prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady oraz nadzór nad publikacją w BIP;

2)    sporządzanie zawiadomień o reklamowaniu z urzędu, dotyczących radnych;

3)    prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydanych przez Wójta;

4)    przygotowanie i przeprowadzenie wyborów do ławników sądowych;

5)    przeprowadzanie wyborów do organów pomocniczych Gminy:

a)     przygotowanie wyborów,

b)    prowadzenie dokumentacji z wyborów,

c)     organizowanie i obsługa narad z sołtysami,

d)    przekazywanie wniosków mieszkańców do rozpatrzenia przez odpowiednie organy;

6)  przygotowywanie od strony kancelaryjno – biurowej zebrań wiejskich;

7)  w zakresie mienia komunalnego i gospodarki nieruchomościami:

a)     prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości oraz rejestru mienia komunalnego,

b)    regulacja stanu prawnego, komunalizacja nieruchomości, sporządzanie wniosków do Wojewody o komunalizację nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością Gminy,

c)     przekazywanie Wojewodzie comiesięcznego sprawozdania z przebiegu procesu ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości,

d)    sporządzanie sprawozdania rocznego do Ministra skarbu Państwa i do Wojewody dotyczącego przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego,

e)     zbywanie i oddawanie w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążanie nieruchomości,

f)     naliczanie i egzekwowanie opłat z tytułu dzierżawy, użytkowania i sprzedaży nieruchomości gminnych – gruntów,

g)    sporządzanie programu gospodarowania komunalnym zasobem mieszkaniowym
i zasad polityki czynszowej,

h)    określenie zasad sprzedaży lokali na podstawie obowiązujących przepisów,

i)      przygotowywanie do realizacji pod względem formalno-prawnym zadań inwestycyjnych i remontowych na obiektach komunalnych,

j)      sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem technicznym obiektów komunalnych, sporządzanie planów remontów lokali,

k)    administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym,

l)      sporządzenie umów najmu lokali, dzierżawy,

m)   nadzór nad naliczaniem i egzekwowanie opłat z tytułu dzierżawy i użytkowania nieruchomości gminnych – zabudowanych oraz lokali użytkowych;

8)  sporządzanie deklaracji podatkowych dotyczących mienia gminnego;

9)  opieka i nadzór nad miejscami cmentarnictwa wojennego;

10)         wykonywanie zadań z zakresu ochrony zabytków oraz ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków;

11)         prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia:

a)     realizacja polityki zdrowotnej na terenie Gminy,

b)    współpraca z Zakładami Opieki Zdrowotnej,

c)     przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych; 

12)        współpraca z Zespołem Kuratorskiej Służby Sądowej wykonującym orzeczenie
w sprawach karnych rodzinnych i nieletnich w Sądzie Rejonowym:

a)     sporządzanie harmonogramów wykonywania prac społecznie użytecznych,

b)    informowanie ZKSS o rozpoczęciu, przebiegu i zakończeniu wykonywanych prac,

c)     nadzór nad wykonywaniem prac przez osoby skazane prawomocnym wyrokiem Sądu.

  13) z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)     przetwarzanie danych osobowych,

b)    kontrolowania i wykonywania innych czynności w związku z pracami społecznie użytecznymi.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Flis Jadwiga
Data wytworzenia informacji:
2016-08-01
Osoba wprowadzająca informację:
Flis Jadwiga
Dodano do BIP dnia:
2016-09-15