Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
stanowisko ds. organizacyjnych i społecznych

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. organizacyjnych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-01-01
Obowiązki:

w zakresie zadań stanowiska ds. organizacyjnych należy w szczególności:

a)   zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Urzędu,
a zwłaszcza:

- obiegu dokumentów w Urzędzie i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów
i instrukcji kancelaryjnej,

- usprawnień w organizacji pracy Urzędu oraz załatwianiu indywidualnych spraw obywateli,

- wszelka pomoc udzielana klientom w wypełnianiu formularzy, druków składanych w Urzędzie,

- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz innych pism wpływających do Urzędu,

- zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz środki czystości na potrzeby Urzędu i jego ewidencja,

b)      prowadzenie kancelarii Urzędu, a zwłaszcza:

- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Urzędu, wg dekretacji,

- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,

- prowadzenie Rejestru - ewidencji, zaopatrywanie i nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych,

- obsługa asystencka Wójta, przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Wójta,

- udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów
z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych Referatów Urzędu,

- obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki,

c)      prowadzenie listy obecności, ewidencji wyjść w godzinach pracy w celach prywatnych i służbowych oraz ewidencja delegacji służbowych,

d)      wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych,

e)      wprowadzenie i bieżąca aktualizacja oraz udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola,

f)       wykonywanie zadań w zakresie promocji gminy a zwłaszcza:

- prowadzenie zadań w zakresie promocji Gminy,

- propozycje w zakresie opracowywanych folderów i wizytówek gminy, itp.,

- aktualizacja i rozwijanie zawartości merytorycznej strony internetowej Gminy Dzwola,

g)      organizacja i współorganizacja imprez i wydarzeń gminnych, w tym oficjalnych obchodów świąt państwowych i rocznic, konferencji, prasowych, 
a także innych wydarzeń o charakterze promocyjnym,

współpraca z organizatorami imprez (w zakresie kultury, sportu, rekreacji 
i innych), stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, twórcami, itp., organizacjami pozarządowymi i lokalnymi w zakresie wspólnych przedsięwzięć o charakterze promocyjnym.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. organizacyjnych i kadr
Okres obejmowania stanowiska:
od 2000-06-19 do 2016-11-29
Obowiązki:

 

1)    zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu, a zwłaszcza:

a)   obiegu dokumentów w Urzędzie i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów
i instrukcji kancelaryjnej,

b)    usprawnień w organizacji pracy Urzędu oraz załatwianiu indywidualnych spraw obywateli,

c)   wszelka pomoc udzielana klientom w wypełnianiu formularzy, druków składanych
w Urzędzie,

d)   prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz innych pism wpływających
do Urzędu,

e)   zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu i jego ewidencja;

2)    prowadzenie kancelarii Urzędu, a zwłaszcza:

a)   przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Urzędu, wg dekretacji,

b)   rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,

c)   prowadzenie Rejestru - ewidencji, zaopatrywanie i nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych,

d)   obsługa asystencka Wójta, przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań, narad
i zebrań organizowanych przez Wójta,

e)   udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych Referatów Urzędu,

f)    obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki;

3)    prowadzenie spraw kadrowych, w tym m.in.:

a)   prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy za wyjątkiem Dyrektorów Szkół,

b)   nadzór nad wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych,

c)   przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

d)   ewidencja czasu pracy pracowników,

e)   prowadzenie ewidencji urlopów okolicznościowych, bezpłatnych, wychowawczych oraz zwolnień lekarskich,

f)    prowadzenie rejestru wypadków przy pracy,

g)   opracowywanie sprawozdawczości GUS o stanie zatrudnienia,

h)   kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,

i)    prowadzenie listy obecności, ewidencji wyjść w godzinach pracy w celach prywatnych i służbowych oraz ewidencja delegacji służbowych,

j)    organizacja szkoleń pracowników w porozumieniu z Sekretarzem i Kierownikiem Referatu;

4)    realizacja zadań w zakresie bhp i ppoż.  Urzędu w tym:

a)   współpraca z specjalistą do pełnienia służby bezpieczeństwa i higieny pracy
w zakresie badań okresowych i szkoleń,

b)   współpraca z specjalistą ochrony przeciwpożarowej;

5)    prowadzenie ewidencji kierowców - mechaników jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,

6)    wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych, wykonywanie innych zadań na polecenie osób wchodzących w skład kierownictwa Urzędu – w zakresie ich kompetencji,

7)    w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

a)   przyjmowanie materiałów do archiwum z komórek organizacyjnych,

b)   opracowywanie przyjętych materiałów,

c)   prowadzenie ewidencji akt niearchiwalnych i archiwalnych  oraz zabezpieczanie,

d)   brakowanie akt kategorii B,

e)   współpraca z Archiwum Państwowym;

8)  z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)   wgląd do akt osobowych pracowników,

b)   wydawanie dowodów osobistych,

c)   wymiany dowodów osobistych,

d)   unieważniania dowodów osobistych,

e)   wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,

f)    odbioru przesyłek zawierających dowody osobiste,

g)   przetwarzanie danych osobowych,

h)   wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, sporządzanie projektów aktów,

i)    odbiór i pokwitowanie przesyłek pocztowych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Flis Jadwiga
Data wytworzenia informacji:
2016-08-01
Osoba wprowadzająca informację:
Flis Jadwiga
Dodano do BIP dnia:
2016-09-15