Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Kierownik referatu – stanowisko ds. finansowych
Kierownik

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu – stanowisko ds. finansowych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-08-01
Obowiązki:

 

1)  kierowanie pracą Referatu Finansowego;

2)  prowadzenie spraw związanych z gospodarką budżetową i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej;

3)  prowadzenie rachunkowości Urzędu jako jednostki organizacyjnej i organu, w zakresie dochodów
i wydatków budżetowych, które obejmują:

a)   dziennik,

b)   księgę główną Dziennik Główny (ewidencję syntetyczną),

c)   księgi pomocnicze – dokumenty okresu, stany i obroty okresu (ewidencja analityczna), w tym:

-  rozrachunków z pracownikami i kontrahentami,

- rozrachunki  z budżetami,

- pozostałe rozrachunki publicznoprawne,

- konta funduszy specjalnych (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Pracownicza Kasa Zapomogowo – Pożyczkowa),

- zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej,

- karty wydatków;

4)  uzgodnienie ewidencji syntetycznej i analitycznej na koniec każdego miesiąca;

5)  sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji budżetu Gminy;

6)  sporządzanie rocznego bilansu Urzędu jako jednostki organizacyjnej oraz innych obowiązujących rocznych sprawozdań;

7)  opracowywanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji budżetu i planów finansowych;

8)  prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie realizacji inwestycji;

9)  prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz środków trwałych będących na stanie Urzędu oraz sporządzanie sprawozdań o ich stanie;

10)   rozliczanie inwestycji – konto 080 – środki trwałe w budowie;

11)   ewidencja i korekty zaangażowania wydatków budżetowych oraz uzgadnianie zaangażowania
z wykonaniem wydatków na koniec każdego miesiąca;

12)   przeprowadzania kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy;

13)   w zakresie wykonywania obsługi finansowo – księgowej Urzędu:

a)   dokonywanie kontroli dokumentów księgowych w zakresie formalnym, rachunkowym i pod kątem zgodności z planem finansowym i harmonogramem wydatków,

b)  dokonywanie dekretacji dowodów księgowych,

c)   realizacja zobowiązań finansowych,

d)  prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej operacji gospodarczych na kontach bilansowych oraz na kontach dochodów i wydatków Urzędu jako jednostki organizacyjnej,

e)   prowadzenie ewidencji nie podatkowych należności budżetowych dotyczących czynszów za najem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz innych należności budżetowych przypisanych,

f)   podejmowanie środków w celu windykacji nie podatkowych przypisanych należności budżetowych;

14) prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu jako jednostki organizacyjnej, obejmuje:

a)    karty środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,

b)    księgi inwentarzowe pozostałych środków trwałych w używaniu,

c)    ewidencja zakupu i rozliczanie materiałów,

d)    uzgadnianie na koniec roku z ewidencją syntetyczną konta:

- 011 „Środki trwałe”,

- 013 „Pozostałe środki trwałe”,

- 310 „Materiały”,

- współpraca w rozliczaniu wyników inwentaryzacji,

prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową jednostki Urząd Gminy Dzwola;

15) sporządzanie sprawozdań do GUS z mienia jednostki;

16) z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)     podpisywania dokumentów finansowych w zastępstwie skarbnika,

b)    przetwarzanie danych osobowych.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Flis Jadwiga
Data wytworzenia informacji:
2016-08-01
Osoba wprowadzająca informację:
Flis Jadwiga
Dodano do BIP dnia:
2016-09-15