Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i kadr

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i kadr
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-11-29
Obowiązki:

w zakresie zadań stanowiska ds. obsługi Rady Gminy i kadr należy
w szczególności:

a)      w zakresie obsługi Rady Gminy:

- prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady, Przewodniczącego Rady, oraz Komisji,

- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady oraz jej Komisji,

- przyjmowanie, nadawanie biegu i kontrola załatwiania wniosków ogólnospołecznych, interpelacji radnych, wniosków komisji Rady kierowanych do Urzędu i Wójta,

- sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady,

- przesyłanie uchwał podjętych przez Radę do jednostek nadzorujących,

- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy oraz ich udostępnianie,

- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady oraz nadzór nad publikacją w BIP,

b)      sporządzanie zawiadomień o reklamowaniu z urzędu, dotyczących radnych,

c)      prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydanych przez Wójta,

d)      przygotowanie i przeprowadzenie wyborów do ławników sądowych,

e)      przeprowadzanie wyborów do organów pomocniczych Gminy:

              - przygotowanie wyborów,

              - prowadzenie dokumentacji z wyborów,

              - organizowanie i obsługa narad z sołtysami,

- przekazywanie wniosków mieszkańców do rozpatrzenia przez odpowiednie organy,

f)       przygotowywanie od strony kancelaryjno – biurowej zebrań wiejskich,

g)      opieka i nadzór nad miejscami cmentarnictwa wojennego,

h)      prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia:

- realizacja polityki zdrowotnej na terenie Gminy,

- współpraca z Zakładami Opieki Zdrowotnej,

- przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych,

i)       prowadzenie spraw kadrowych, w tym m.in.:

- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy za wyjątkiem Dyrektorów Szkół,

- nadzór nad wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych,

- przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

- ewidencja czasu pracy pracowników,

- prowadzenie ewidencji urlopów okolicznościowych, bezpłatnych, wychowawczych oraz zwolnień lekarskich,

- prowadzenie rejestru wypadków przy pracy,

- opracowywanie sprawozdawczości GUS o stanie zatrudnienia,

- kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,

j)       realizacja zadań w zakresie bhp i ppoż.  Urzędu w tym:

- współpraca z specjalistą do pełnienia służby bezpieczeństwa i higieny pracy
w zakresie badań okresowych i szkoleń,

- współpraca z specjalistą ochrony przeciwpożarowej,

k)      prowadzenie ewidencji kierowców - mechaników jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,

l)       w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

- przyjmowanie materiałów do archiwum z komórek organizacyjnych,

- opracowywanie przyjętych materiałów,

- prowadzenie ewidencji akt niearchiwalnych i archiwalnych oraz zabezpieczanie,

- brakowanie akt kategorii B,

- współpraca z Archiwum Państwowym


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i gospodarki mieniem
Okres obejmowania stanowiska:
do 2016-11-28
Obowiązki:

 

1)  w zakresie obsługi Rady Gminy:

a)     prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady, Przewodniczącego Rady, oraz Komisji,

b)    podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń
i spotkań Rady oraz jej Komisji,

c)     przyjmowanie, nadawanie biegu i kontrola załatwiania wniosków ogólnospołecznych, interpelacji radnych, wniosków komisji Rady kierowanych do Urzędu i Wójta,

d)    sporządzanie i przechowywanie protokołów z obrad Rady,

e)     przesyłanie uchwał podjętych przez Radę do jednostek nadzorujących,

f)     prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy oraz ich udostępnianie,

g)    prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady oraz nadzór nad publikacją w BIP;

2)    sporządzanie zawiadomień o reklamowaniu z urzędu, dotyczących radnych;

3)    prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń wydanych przez Wójta;

4)    przygotowanie i przeprowadzenie wyborów do ławników sądowych;

5)    przeprowadzanie wyborów do organów pomocniczych Gminy:

a)     przygotowanie wyborów,

b)    prowadzenie dokumentacji z wyborów,

c)     organizowanie i obsługa narad z sołtysami,

d)    przekazywanie wniosków mieszkańców do rozpatrzenia przez odpowiednie organy;

6)  przygotowywanie od strony kancelaryjno – biurowej zebrań wiejskich;

7)  w zakresie mienia komunalnego i gospodarki nieruchomościami:

a)     prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości oraz rejestru mienia komunalnego,

b)    regulacja stanu prawnego, komunalizacja nieruchomości, sporządzanie wniosków do Wojewody o komunalizację nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością Gminy,

c)     przekazywanie Wojewodzie comiesięcznego sprawozdania z przebiegu procesu ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości,

d)    sporządzanie sprawozdania rocznego do Ministra skarbu Państwa i do Wojewody dotyczącego przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego,

e)     zbywanie i oddawanie w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążanie nieruchomości,

f)     naliczanie i egzekwowanie opłat z tytułu dzierżawy, użytkowania i sprzedaży nieruchomości gminnych – gruntów,

g)    sporządzanie programu gospodarowania komunalnym zasobem mieszkaniowym
i zasad polityki czynszowej,

h)    określenie zasad sprzedaży lokali na podstawie obowiązujących przepisów,

i)      przygotowywanie do realizacji pod względem formalno-prawnym zadań inwestycyjnych i remontowych na obiektach komunalnych,

j)      sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem technicznym obiektów komunalnych, sporządzanie planów remontów lokali,

k)    administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym,

l)      sporządzenie umów najmu lokali, dzierżawy,

m)   nadzór nad naliczaniem i egzekwowanie opłat z tytułu dzierżawy i użytkowania nieruchomości gminnych – zabudowanych oraz lokali użytkowych;

8)  sporządzanie deklaracji podatkowych dotyczących mienia gminnego;

9)  opieka i nadzór nad miejscami cmentarnictwa wojennego;

10)         wykonywanie zadań z zakresu ochrony zabytków oraz ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków;

11)         prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia:

a)     realizacja polityki zdrowotnej na terenie Gminy,

b)    współpraca z Zakładami Opieki Zdrowotnej,

c)     przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych; 

12)        współpraca z Zespołem Kuratorskiej Służby Sądowej wykonującym orzeczenie
w sprawach karnych rodzinnych i nieletnich w Sądzie Rejonowym:

a)     sporządzanie harmonogramów wykonywania prac społecznie użytecznych,

b)    informowanie ZKSS o rozpoczęciu, przebiegu i zakończeniu wykonywanych prac,

c)     nadzór nad wykonywaniem prac przez osoby skazane prawomocnym wyrokiem Sądu.

  13) z zakresu udzielonych szczegółowych upoważnień:

a)     przetwarzanie danych osobowych,

b)    kontrolowania i wykonywania innych czynności w związku z pracami społecznie użytecznymi.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Flis Jadwiga
Data wytworzenia informacji:
2016-08-01
Osoba wprowadzająca informację:
Flis Jadwiga
Dodano do BIP dnia:
2016-09-15