ds. obsługi sekretariatu i promocji
wykształcenie wyższe
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów ustaw z zakresu: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, prawo łowieckie ustawy o dostępie do informacji publicznej Rozporządzenie PE i R (UE) o ochronie danych osobowych (RODO),
- posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: biegła znajomość obsługi programów biurowych, w tym: pakiet Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- doświadczenie w pracy, w administracji publicznej, preferowane, na stanowisku związanym z pracą w zakresie objętym konkursem,
- umiejętność obsługi programów graficznych,
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów informacyjnych oraz promocyjnych,
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów,
- umiejętność obsługi platformy teleinformatycznej służącej do komunikacji obywateli
z jednostkami administracji publicznej typ: ePUAP, e-Doręczenia, - preferowane doświadczenie w zakresie znajomości obsługi social mediów i prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią WordPress),
- doświadczenie zawodowe w pracy związane z promocją,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- wysoki poziom umiejętności społecznych,
- umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,
- umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu,
- umiejętność organizowania pracy,
- umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
1) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Urzędu, w tym:
- obiegu dokumentów w Urzędzie i przestrzeganie przepisów i instrukcji kancelaryjnej,
- usprawnień w organizacji pracy Urzędu oraz załatwianiu indywidualnych spraw obywateli,
- wszelka pomoc udzielana klientom w wypełnianiu formularzy, druków składanych w Urzędzie,
- prowadzenie rejestrów: przesyłek wpływających do Urzędu, skarg i wniosków oraz petycji,
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz środki czystości na potrzeby Urzędu;
2) prowadzenie kancelarii Urzędu, a zwłaszcza:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Urzędu, wg dekretacji,
- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, w tym: skanowanie i archiwizowanie dokumentów,
- prowadzenie Rejestru - ewidencji, zaopatrywanie i przechowywaniem pieczęci Urzędowych,
- obsługa asystencka Wójta, przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Wójta,
- udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych Referatów Urzędu,
- obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki,
3) obsługi Elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP), odbiór i wydruk korespondencji,
4) obsługa skrzynki doręczeń elektronicznych,
5) wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z poświadczaniem własnoręczności podpisu przez Wójta,
6) wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych,
7) wprowadzenie i bieżąca aktualizacja oraz udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola,
8) wykonywanie zadań w zakresie promocji gminy a zwłaszcza:
- propozycje w zakresie opracowywanych folderów i wizytówek gminy, w tym: tworzenia i redagowania tekstów informacyjnych oraz promocyjnych,
- aktualizacja i rozwijanie zawartości merytorycznej strony internetowej Gminy Dzwola,
- przygotowywanie artykułów promocyjnych do wydawnictw promocyjnych w formie papierowej i elektronicznej,
9) organizacja i współorganizacja imprez i wydarzeń gminnych, w tym oficjalnych obchodów świąt państwowych i rocznic, konferencji, prasowych i innych imprez promocyjnych,
10) współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Lekarzem Weterynarii, właściwym inspektoratem Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego, Agencją Nieruchomości Rolnych, Agencją Rynku Rolnego w zakresie spraw związanych z rolnictwem,
11) sporządzanie statystyki rolniczej i udział w pracach dotyczących spisów rolnych,
12) przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków dot. szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi, w tym: przygotowywanie protokołów z szacowania strat oraz raportów,
13) realizacja zadań dotyczących skutków klęsk żywiołowych w gospodarstwach rolnych,
14) współpraca z Starostą w zakresie leśnictwa i przeznaczania gruntów do zalesiania oraz prawa łowieckiego, w tym: przyjmowanie informacji o planach łowieckich od dzierżawców obwodów łowieckich oraz przygotowanie opinii do tych planów.
- życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany przez kandydata, wg załącznika nr 1
do niniejszego ogłoszenia; - poświadczone przez kandydata kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności;
- staż pracy potwierdzony poświadczonymi przez kandydata kopiami świadectw pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (o ile kandydat legitymuje się stażem pracy);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed zawarciem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.!(Oświadczenia i kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów, kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
- budynek piętrowy, brak windy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku;
- praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- czas pracy: pełen etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
- bezpośredni kontakt z interesantem, wysiłek umysłowy.
W Urzędzie Gminy Dzwola w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i promocji”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.09.2024 r. do godz. 1400, w sekretariacie Urzędu Gminy Dzwola lub przesłać na adres: Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola, Dzwola168;
2) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dzwola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
3) informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dzwola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu: http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ .
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Dzwola, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dzwola oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola, ustalonego Zarządzeniem Nr 24/2018 Wójta Gminy Dzwola z dnia
1 marca 2018 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola). - Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny lub/i rozmowa kwalifikacyjna) poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dzwola pok. nr 16 oraz telefonicznie
pod nr telefonu 15 8752215 lub e-mail: ugdzwola@mbnet.pl.
Dodano do BIP dnia 05-09-2024 11:50:40