Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dzwola

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. obsługi sekretariatu i promocji

Symbol oferty
SG.2110.2.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Dzwola Dzwola168 23-304 Dzwola
Data ogłoszenia
2024-09-05
Termin składania dokumentów
2024-09-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. znajomość przepisów ustaw z zakresu: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, prawo łowieckie ustawy o dostępie do informacji publicznej Rozporządzenie PE i R (UE) o ochronie danych osobowych (RODO),
  7. posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: biegła znajomość obsługi programów biurowych, w tym: pakiet Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
  8. doświadczenie w pracy, w administracji publicznej, preferowane, na stanowisku związanym z pracą w zakresie objętym konkursem,
  9. umiejętność obsługi programów graficznych,
  10. umiejętność tworzenia i redagowania tekstów informacyjnych oraz promocyjnych,
  11. komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
  • Wymagania dodatkowe
  1. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów,
  2. umiejętność obsługi platformy teleinformatycznej służącej do komunikacji obywateli
    z jednostkami administracji publicznej typ: ePUAP, e-Doręczenia,
  3. preferowane doświadczenie w zakresie znajomości obsługi social mediów i prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią WordPress),
  4. doświadczenie zawodowe w pracy związane z promocją,
  5. umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  6. wysoki poziom umiejętności społecznych,
  7. umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,
  8. umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu,
  9. umiejętność organizowania pracy,
  10. umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
Zakres obowiązków

1) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania sekretariatu Urzędu, w tym:

- obiegu dokumentów w Urzędzie i przestrzeganie przepisów i instrukcji kancelaryjnej,

- usprawnień w organizacji pracy Urzędu oraz załatwianiu indywidualnych spraw obywateli,

- wszelka pomoc udzielana klientom w wypełnianiu formularzy, druków składanych w Urzędzie,

- prowadzenie rejestrów: przesyłek wpływających do Urzędu, skarg i wniosków oraz petycji,

- zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz środki czystości na potrzeby Urzędu;

2) prowadzenie kancelarii Urzędu, a zwłaszcza:

- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Urzędu, wg dekretacji,

- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, w tym: skanowanie i archiwizowanie dokumentów,

- prowadzenie Rejestru - ewidencji, zaopatrywanie i przechowywaniem pieczęci Urzędowych,

- obsługa asystencka Wójta, przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Wójta,

- udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych Referatów Urzędu,

- obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki,

3) obsługi Elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP), odbiór i wydruk korespondencji,

4) obsługa skrzynki doręczeń elektronicznych,

5) wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z poświadczaniem własnoręczności podpisu przez Wójta,

6) wykonywanie zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych,

7) wprowadzenie i bieżąca aktualizacja oraz udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola,

8) wykonywanie zadań w zakresie promocji gminy a zwłaszcza:

- propozycje w zakresie opracowywanych folderów i wizytówek gminy, w tym: tworzenia i redagowania tekstów informacyjnych oraz promocyjnych,

- aktualizacja i rozwijanie zawartości merytorycznej strony internetowej Gminy Dzwola,

- przygotowywanie artykułów promocyjnych do wydawnictw promocyjnych w formie papierowej i elektronicznej,

9) organizacja i współorganizacja imprez i wydarzeń gminnych, w tym oficjalnych obchodów świąt państwowych i rocznic, konferencji, prasowych i innych imprez promocyjnych,

10) współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Lekarzem Weterynarii, właściwym inspektoratem Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego, Agencją Nieruchomości Rolnych, Agencją Rynku Rolnego w zakresie spraw związanych z rolnictwem,

11) sporządzanie statystyki rolniczej i udział w pracach dotyczących spisów rolnych,

12) przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków  dot. szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi, w tym: przygotowywanie protokołów z szacowania strat oraz raportów,

13) realizacja zadań dotyczących skutków klęsk żywiołowych w gospodarstwach rolnych,

14) współpraca z Starostą w zakresie leśnictwa i przeznaczania gruntów do zalesiania oraz prawa łowieckiego, w tym: przyjmowanie informacji o planach łowieckich od dzierżawców obwodów łowieckich oraz przygotowanie opinii do tych planów.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata;
  2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata;
  3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany przez kandydata, wg załącznika nr 1
    do niniejszego ogłoszenia;
  4. poświadczone przez kandydata kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności;
  5. staż pracy potwierdzony poświadczonymi przez kandydata kopiami świadectw pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (o ile kandydat legitymuje się stażem pracy);
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed zawarciem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji, wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.!(Oświadczenia i kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
    Kserokopie dokumentów, kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
Warunki pracy
  1. budynek piętrowy, brak windy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku;
  2. praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  3. czas pracy: pełen etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
  4. bezpośredni kontakt z interesantem, wysiłek umysłowy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W Urzędzie Gminy Dzwola w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji kandydata z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko  ds. obsługi sekretariatu i promocji”

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.09.2024 r. do godz. 1400, w sekretariacie Urzędu Gminy Dzwola lub przesłać na adres: Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola, Dzwola168;

2) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dzwola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

3) informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dzwola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu: http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ .

Uwagi
  1. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Dzwola, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dzwola oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola, ustalonego Zarządzeniem Nr 24/2018 Wójta Gminy Dzwola z dnia
    1 marca 2018 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola).
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny lub/i rozmowa kwalifikacyjna) poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  3. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dzwola pok. nr 16 oraz telefonicznie
    pod nr telefonu 15 8752215 lub e-mail: ugdzwola@mbnet.pl.
Załączniki
  • pdf 1,6 MB pobrano: 53 razy
  • doc 37,5 KB pobrano: 34 razy
  • doc 59,5 KB pobrano: 32 razy
  • pdf 3,7 MB pobrano: 56 razy
  • pdf 278 KB pobrano: 139 razy

  • Wybrany kandydat
    Barbara Król zam. Branewka

    Uzasadnienie wyboru
    W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze: – ds. obsługi sekretariatu i promocji, zatrudniona zostanie Pani Barbara Król. Komisja Rekrutacyjna przeprowadziła test kwalifikacyjny, podczas którego zweryfikowała informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych oraz zbadała i oceniła: predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków, posiadaną wiedzę w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, o które ubiega się kandydat, zakresy obowiązków i odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio oraz cele zawodowe. Komisja sporządziła protokół z przeprowadzonego naboru. Pani Barbara Król posiada wykształcenie wyższe, wykazała się wiedzą, doświadczeniem i kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku: ds. obsługi sekretariatu i promocji.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jadwiga Flis
    Dodano do BIP dnia 05-09-2024 11:50:40