ds. obronnych, zarządzania kryzysowego i gospodarki odpadami
- wykształcenie wyższe.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282, z późn. zm.).
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe.
- znajomość przepisów ustaw z zakresu: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, o powszechnym obowiązku obrony RP, zarządzane kryzysowe, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, ordynacja podatkowa, Rozporządzenie PE i R (UE) o ochronie danych osobowych (RODO), ustawa o ochronie danych osobowych.
- posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
- doświadczenie w pracy, w administracji publicznej, preferowane, na stanowisku związanym z pracą w zakresie objętym konkursem.
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowiskach związanych z obronnością i zarządzaniem kryzysowym, w tym umiejętność planowania i kierowania pracami w sytuacjach kryzysowych.
- ukończone bądź w trakcie trwania studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego.
- wysoki poziom umiejętności społecznych.
- umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu.
- umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu.
- umiejętność organizowania pracy.
- umiejętność analitycznego myślenia.
- umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
- umiejętność obsługi komputera w szczególności, w zakresie specjalistycznych programów typu: gospodarka odpadami.
- w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w szczególności:
- planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej na terenie Gminy,
- opracowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego,
- dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej oraz prowadzenie działalności kontrolnych zmierzających do pełnej realizacji zadań,
- tworzeniem struktur obrony cywilnej na szczeblu Gminy,
- opracowanie i aktualizacja planu obrony cywilnej Gminy,
- przygotowanie i zapewnienie działania systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania ludności,
- organizacja szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej oraz szkolenie ludności na terenie Gminy w powyższym zakresie,
- kierowanie tworzeniem i przygotowaniem do działania formacji obrony cywilnej,
- koordynacja w zakresie opracowywania planów przyjęcia i ewakuacji ludności oraz prowadzenie akcji ratunkowej na terenie Gminy,
- tworzenie i udział w pracach Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ewidencja i bieżąca aktualizacja maszyn i pojazdów, niezbędnych do wykorzystania w czasie zagrożenia,
- opracowanie propozycji procedur reagowania kryzysowego oraz zapewnienie warunków pracy i obsługa kancelaryjna Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
- wykonanie zadań stawianych przez Wojskową Komendę Uzupełnień dot. obrony cywilnej,
- opracowanie i aktualizowanie planu Reagowania Kryzysowego Gminy,
- opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy na czas wojny;
- prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych;
- współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
- w zakresie zabezpieczenia przeciwpowodziowego:
- prowadzenie dokumentacji i koordynacja działań podczas prowadzenia akcji powodziowej,
- współdziałanie z Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w zakresie prowadzenia akcji powodziowej;
- organizowanie obsługi dyżurów w Urzędzie, rejestrowanie zgłoszonych na dyżurach spraw, nadawanie im dalszego biegu, a także koordynowanie spraw związanych ze sporządzeniem i nadawaniem meldunków do dyżurnej służby informacyjnej;
- prowadzenie spraw akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi;
- w zakresie spraw dot. opieki nad zwierzętami bezdomnymi w Gminie Dzwola:
- przygotowywanie i realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,
- organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
- wydawanie zezwoleń na utrzymanie ras psów uznanych za agresywne;
- w zakresie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dzwola, w szczególności:
- wykonywanie zadań związanych z objęciem właścicieli nieruchomości systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
- stała aktualizacja bazy danych rejestru właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarki odpadami,
- współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zmówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty oraz prowadzenie postępowań administracyjnych, i przygotowanie projektu decyzji dotyczących gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat oraz windykacji i egzekucji należności,
- prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
- kształtowanie i nadzór nad całością spraw związanych z funkcjonowaniem gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej na podstawie przepisów ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz przekazywanie informacji do CEIDG, zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej; - prowadzenie ewidencji umów zawartych o odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, celem kontroli wykonywania przez właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców obowiązków wynikających z przepisów prawa, na terenie Gminy Dzwola;
- w zakresie gospodarki odpadami:
- przygotowanie opinii do projektów wojewódzkich i powiatowych planów gospodarki odpadami,
- przyjmowanie informacji o wytworzonych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami,
- kontrolowanie podmiotów w zakresie zbiórki i transportu odpadów,
- sporządzanie sprawozdania z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (wraz z wyliczaniem poziomów recyklingu) na terenie Gminy oraz przekazywanie właściwym organom, w tym: sporządzanie sprawozdań z gospodarki odpadami: jednostka organizacyjna: Urząd Gminy Dzwola oraz obsługa systemu: BDO – baza gospodarki odpadami, Jap BDO, nanoszenie danych, informacji, wystawianie kart przekazania odpadów, pozyskiwanie sprawozdań z firm i podmiotów gospodarującymi odpadami, sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami – system gminny;
- prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych i zgromadzeń.
- życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany przez kandydata, wg załącznika nr 1
do niniejszego ogłoszenia; - poświadczone przez kandydata kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności;
- staż pracy potwierdzony poświadczonymi przez kandydata kopiami świadectw pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (o ile kandydat legitymuje się stażem pracy);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed zawarciem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia
z Krajowego Rejestru Karnego); - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
!(Oświadczenia i kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów, kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
- budynek piętrowy, brak windy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku;
- praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- czas pracy: pełen etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
- bezpośredni kontakt z interesantem, wysiłek umysłowy.
w Urzędzie Gminy Dzwola w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
jest wyższy niż 6 %.
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronnych, zarządzania kryzysowego
i gospodarki odpadami” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.12.2021 r. do godz. 1500, w sekretariacie Urzędu Gminy Dzwola lub przesłać na adres: Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola, Dzwola168;
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dzwola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dzwola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ .
Dodatkowe informacje:
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Dzwola, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dzwola oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola, ustalonego Zarządzeniem Nr 24/2018 Wójta Gminy Dzwola z dnia 1 marca 2018 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola).
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny lub/i rozmowa kwalifikacyjna) poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dzwola pok. nr 16 oraz telefonicznie
pod nr telefonu 15 8752215 lub e-mail: ugdzwola@mbnet.pl.
Dodano do BIP dnia 06-12-2021 14:07:14