stanowisko urzędnicze: ds. finansowych i podatku Vat
Symbol oferty
SG.2110.2.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Dzwola Dzwola168 23-304 Dzwola
Data ogłoszenia
2020-12-07
Termin składania dokumentów
2020-12-21
Wymagane wykształcenie
- wykształcenie wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów ustaw z zakresu: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, podatek Vat, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie PE i R (UE) o ochronie danych osobowych (RODO), ustawa o ochronie danych osobowych.
- Posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: świadczeń z ZUS, naliczania wynagrodzeń, prawa pracy oraz naliczania podatków dochodowego i rozlicznie podatku Vat, ochrony danych osobowych (RODO).
- Doświadczenie w pracy, w administracji publicznej (co najmniej 1 rok), preferowane, na stanowisku związanym z pracą w zakresie objętym konkursem.
- Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z ochroną danych osobowych, w tym umiejętność wypełniania zadań inspektora ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 39 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Ukończone bądź w trakcie trwania studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa informacji lub ochrony danych osobowych.
- Wysoki poziom umiejętności społecznych.
- Umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu.
- Umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Referatu i Urzędu.
- Umiejętność organizowania pracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
- Umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie specjalistycznych programów typu: Rozliczenia podatku Vat, obsługa programu typu: Płatnik oraz portalu: PUE ZUS.
Zakres obowiązków
- Wykonywanie zadań w ramach wspólnej obsługi finansowej dla jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola zaliczonych do sektora finansów publicznych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Branwi, Zespół Szkół w Dzwoli, Zespół Szkół w Kocudzy, Zespół Szkół w Krzemieniu, w zakresie:
- Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem wynagrodzeń oraz wszelkiego rodzaju świadczeń, w szczególności: prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników, rejestrowanie w ZUS.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS.
- Pomoc przy prowadzeniu inwentaryzacji majątku Gminy.
- Prowadzenia spraw z zakresu naliczania i egzekwowania opłat z tytułu dzierżawy
i użytkowania nieruchomości gminnych zabudowanych oraz lokali użytkowych. - Ewidencja i prowadzenie rejestrów dochodów własnych Gminy - czynsze za mieszkania.
- W zakresie podatku VAT: prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji.
- Prowadzenie całości spraw związanych z Pracowniczą Kasą Zapomogowo – Pożyczkową (ewidencjonowanie rozrachunków z tytułu przydzielonych pracownikom pożyczek).
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Mieszkaniowym (ewidencjonowanie rozrachunków z tytułu przyznanych decyzji).
- W zakresie spraw dot. ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dzwola - stała współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w szczególności:
- Zapewnienie zgodności przetwarzanych danych z przepisami o ochronie danych osobowych, przeprowadzanie audytów.
- Nadzorowanie, opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz przestrzegania zasad w niej określonych.
- Prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.
- Systematyczna analiza dokumentacji pod kątem obszarów, zbiorów oraz zasad ochrony.
- Opracowywanie, wdrażanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem PE i R (UE)
o ochronie danych osobowych (RODO). - Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.
- Współpraca z administratorami danych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego
w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w jednostce.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata.
- Kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany przez kandydata, wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Poświadczone przez kandydata kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności.
- Staż pracy potwierdzony poświadczonymi przez kandydata kopiami świadectw pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (o ile kandydat legitymuje się stażem pracy).
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed zawarciem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
! (Oświadczenia i kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów, kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
Warunki pracy
- Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku, brak windy.
- Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
- Czas pracy: pełen etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni kontakt z interesantem, wysiłek umysłowy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
- w Urzędzie Gminy Dzwola w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowych i podatku Vat”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.12.2020 r. do godz. 1530, w sekretariacie Urzędu Gminy Dzwola lub przesłać na adres: Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola, Dzwola168.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dzwola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dzwola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ .
Uwagi
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Dzwola, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dzwola oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola, ustalonego Zarządzeniem Nr 24/2018 Wójta Gminy Dzwola z dnia 1 marca 2018 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola).
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny lub/i rozmowa kwalifikacyjna) poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dzwola pok. nr 16 oraz telefonicznie pod nr telefonu 15 8752215 lub e-mail: ugdzwola@mbnet.pl.
Załączniki
Wybrany kandydat
Sylwia Krasa
Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze:
– ds. finansowych i podatku Vat, zatrudniona zostanie Pani Sylwia Krasa.
Komisja Rekrutacyjna przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, podczas której zweryfikowała informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych oraz zbadała i oceniła: predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków, posiadaną wiedzę w zakresie zadań wykonywanych
na stanowisku, o które ubiega się kandydat, zakresy obowiązków i odpowiedzialności
na stanowiskach zajmowanych poprzednio oraz cele zawodowe. Komisja sporządziła protokół z przeprowadzonego naboru.
Pani Sylwia Krasa posiada wykształcenie wyższe, wykazała się wiedzą, doświadczeniem
i kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku: ds. finansowych i podatku Vat.
Sylwia Krasa
zam.
Kocudza Górna
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jadwiga Flis
Dodano do BIP dnia 07-12-2020 12:54:24
Dodano do BIP dnia 07-12-2020 12:54:24