Dyrektor
wykształcenie wyższe magisterskie
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.);
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe magisterskie;
d) staż pracy minimum trzyletni;
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
f) brak karania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
g) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji kierowniczych;
h) nieposzlakowana opinia,
i) posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: biegła znajomość obsługi programów biurowych, w tym: pakiet Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych i nagłośnieniowych;
j) umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi;
k) rzetelność, wysoka kultura osobista, komunikatywność;
l) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania i finansowania instytucji kultury min.: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.
2) wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy, na stanowisku związanym z pracą w zakresie objętym konkursem;
b) umiejętność pozyskiwania środków finansowych pozabudżetowych, posiadana wiedza specjalistyczna z zakresu: znajomość zagadnień dot. tworzenia projektów, zarządzania projektami, w tym rozliczania i sprawozdawczości;
c) kursy specjalistyczne z zakresu zarządzania kulturą;
d) znajomość języków obcych, preferowany angielski;
e) umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne oraz dyspozycyjność;
f) kreatywność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy, staranność i dokładność, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole, systematyczność, myślenie analityczne, odpowiedzialność oraz dokładność i uczciwość.
1) organizowanie i prowadzenie działalności kulturalnej na terenie Gminy Dzwola;
2) realizacja zadań statutowych Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury;
3) reprezentowanie i wykonywanie zadań w imieniu i na rzecz Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury;
4) zarządzanie mieniem Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury (GBPiOK);
5) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe.;
6) Dyrektor jest kierownikiem jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych;
7) Dyrektor zatrudnia i zwalnia pracowników GBPiOK;
8) Dyrektor określa głównemu księgowemu GBPiOK zakres upoważnień i odpowiedzialności wynikający z ustaw o finansach publicznych i o rachunkowości;
9) do kompetencji dyrektora GBPiOK należy w szczególności:
a) wydawanie zarządzeń wewnętrznych w sprawach administracyjnych, pracowniczych i finansowych,
b) tworzenie warunków do realizacji zadań statutowych,
c) prowadzenie spraw pracowniczych,
d) prowadzenie archiwum zakładowego,
e) gospodarowanie majątkiem,
f) opracowywanie i zatwierdzanie rocznego planu działalności GBPiOK z zachowaniem wysokości dotacji organizatora,
g) prowadzenie samodzielnej gospodarki finansowej w ramach posiadanych środków, kierując się zasadami efektywności ich wykorzystania,
h) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności merytorycznej GBPiOK,
i)sporządzanie finansowej sprawozdawczości rocznej oraz przedkładanie jej do zatwierdzenia,
j)sprawowanie funkcjonalnej kontroli zarządczej,
k) wdrażanie i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa.
1) pisemna koncepcja pracy, funkcjonowania i rozwoju Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury, która powinna zawierać:
a) propozycje rozwoju istniejących oraz nowych form / działań z zakresu kultury na terenie gminy,
b) zakres współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy, stowarzyszeniami i grupami nieformalnymi działającymi na terenie gminy,
c) pozabudżetowe źródła finansowania działalności Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury;
2) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata;
3) list motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata;
4) kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany przez kandydata, wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
5) poświadczone przez kandydata kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności;
6) staż pracy potwierdzony poświadczonymi przez kandydata kopiami świadectw pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (o ile kandydat legitymuje się stażem pracy);
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed zawarciem umowy o pracę kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji kierowniczych;
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
!(Oświadczenia i kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów, kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
(Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem, opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.)
1) wymiar czasu pracy: pełny etat;
2) stosunek pracy zostanie nawiązany na podstawie powołania na czas określony;
3) godziny pracy: poniedziałek – piątek: 800 – 1600, możliwa praca w soboty i niedziele.
w Gminnej Bibliotece Publicznej i Ośrodku Kultury, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 1500, w sekretariacie Urzędu Gminy Dzwola lub przesłać na adres Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola, Dzwola168.
2) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dzwola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dzwola oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/
1. Nabór na wolne stanowisko kierownicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Dzwola, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dzwola oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Dzwola, ustalonego Zarządzeniem Nr 24/2018 Wójta Gminy Dzwola z dnia 1 marca 2018 r. (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola).
2. Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone w dwóch etapach:
1) I etap - wstępna ocena - analiza dokumentów aplikacyjnych;
2) II etap - postępowanie sprawdzające – ocena końcowa kandydatów.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (rozmowa kwalifikacyjna) poprzez zamieszczenie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz drogą telefoniczną.
4. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzwola http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie Urzędu.
6. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dzwola pok. nr 16 oraz telefonicznie pod nr telefonu15 8752215.
7. Z warunkami organizacyjno – finansowymi działalności Gminnej Biblioteki Publicznej i Ośrodka Kultury, kandydaci mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Dzwola, Dzwola 168, 23-304 Dzwola tel. 15 8752 215. Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji jest Sekretarz Gminy – Jadwiga Flis.
8. Organizator konkursu zastrzega możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
Dodano do BIP dnia 15-04-2019 15:04:02